arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

2 februari 2015, längesen jag skrev

Kategori: Allmänt

Jag blir så arg inombords, det äcklar mig allt som går runt en idagens huvuden.. 
Jag har alltid haft dig vid min sida innan mamma gick bort & efter bortgången idag har jag dig inte kvar & de märks allt är helt annorlunda mellan oss. Jag förstår verkligen inte vad som hänt..
Vi brukade prata om allt.. Allt.. Idag kan jag knappt säga ett ord för det jag säger åker ut på andra sidan av örat på dig. 
Du bryr dig verkligen inte om mig längre, tyvärr men de är sant & det vet du själv, vi träffas & allt är kallt ingen vet vad man ska säga. 
Jag tror det är bäst för en break. 
Du gör mig helt förvirrad så jag släpper dig du är fri från mig helt. Du behöver inte längre stå ut med mig. 
Jag förstår inte bara hur man kan gå från så varm till skit kall.. Men jag får väll lära mig att vissa vänskap inte går att rädda.. 
Du har valt att starta något nytt & då får jag acceptera det. 
Tycker bara det är tråkigt att det blivit såhär.. 
Jag trodde jag kunde berätta allt för dig men jag hade fel. 
För säger jag en ssk till dig så lyssnar du verkligen inte, men när det är någon annan ja då lyssnar du? 
Du kan höra av dig igen när du är den du var innan till dess 
Vi ses! 

En annan sak jag inte förstår är varför just du var tvungen till att lämna mig. 
Allt vi gjorde, allt vi sa alla bråk allt. 
Jag mår inte bra utan dig. 
Jag kollar på DAWSON CREEK igen.. Hela programmet är som mig. Känns lite som jag är en mix från Jen,Joey & Andie.. Jag har förlorat dig jag har tappat all tro jag har förlorat mina vänner. 
Varför gjorde du såhär mot mig, varför fixade du inte henne.. Varför hjälpte du henne inte.. Jag är ett frågetecken. 
Jag är så tom utan henne jag är inget. 
Jag är en bit svartlakris som inte blivit äten på några år. Är hård som en sten.  
Är bara hel med gymnastiken allt annat är bull för mig.. 
Jag vill att du kommer tillbaka & vänder upp allt & ner, hjälper mig. Jag är bara ett svart hål utan dig. Det finns ingen som förstår smärtan jag lever med.
Jag saknar dig så otroligt mkt!
Det är svårt men jag kämpar.. 

Alla dessa frågor allt detta skitsnack bara flödar över mig, jag bryr mig inte! 
Allt de här med att jag har falska vänner..  Ni känner dem inte så som jag gör. Ni hör bara allt som sägs vara sant. 
Men jag har en liten hemlighet som gör att jag klarar detta & dem förstår ändå inte & jag vet det. 
Jag har exakt alla där jag vill ha dem. 
Så snälla lägg ner snacket. 
Detta med att jag inte ser ut som alla andra, att jag inte är lika snygg som folket jag umgås med. Jag ska säga en sak. Jag har lärt mig acceptera mig för den jag är. 
Jag vet om att det går så sjukt mkt skitsnack bakom min rygg, att jag är tjock, att jag är ful & allt ni säger bakom mig rygg. Jag har varit med om det sen jag var liten men allt började 2011. Men snälla lär er jag kan ta allt idag.
Min släkt hatar mig för att jag inte är som min ena kusin, att vi inte lever rikt att jag inte har något jobb där jag tjänar pengar som alla andra. 
Jag har nära vänner till mig som jag ver pratar om mig. 
Men jag orkar inte lägga engeri på att veta vad som är negativt om mig. 
Har lärt mig att se allt positiva & lägga allt det dumma bakom mig men vissa kan inte göra det utan vill göra livet surt för alla andra.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: