arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

mitt liv idag

Kategori: Allmänt

Jag heter nathalie & det här är mitt liv idag. 

jag är en lögnare, jag är falsk, jag är inte någon man ska vara vän med. 
alla blir alltid ovän med mig pågrund av alla lögner jag säger. 
I november 2015 så svor jag på mammas grav att jag skulle sluta upp med allt de här tramset & det har jag gjort! Jag tog tag i mitt liv till en del men inte helt. 
jag hatar cancer över allt på hela jorden önskar att det kunde fått det själv istället för att döda alla andra jag tycker om. Cancern tog min mamma & efter mammas bortgång har jag bara varit riktigt ordentligt på kyrkogården 1 gång jag tycker det är svårt att ens sätta foten där , jag klarar inte av min mormor för det enda hon gör är att prata om min mamma hela tiden så fort jag är där eller om hur mycket vi ska gå till graven & hälsa på. 
Jag har knappt ingen kontakt med min pappa längre han hör aldrig av sig eller ringer mig han bryr sig inte om mig som han en gång gjorde , det enda han har i huvudet är jeanette hans särbo som är snäll men har tyvärr manipulerad han så hårt att han inte vet vad en dotter är till han. 
jag har inget jobb 
Jag har inga pengar att leva eller hitta på saker 
Jag har knappt ingen syster längre hon är i sin egna värld går inte att prata med henne om något. 
Det jag älskade mest i hela världen har börjat försvinna jag trodde gymnastiken kunde görs mig lycklig men där hade jag fel 
Jag knappt inga vänner som jag en gång hade, jag har förlorat 4 som jag tyckte om & resten har man bara tappat kontakten med.
Jag stor trivs med 2 underbara tjejer som verkligen vet hur man gör mig glad & får mig på andra tankar utan dem vid min sida hade jag aldrig stått där jag står idag 
Jag hade en vän som jag verkligen älskade att umgås med men han är inte ens värd min tid längre vi snackar knappt aldrig och han gör saker som jag aldrig skulle tro var möjligt. 
Jag har en bil som jag själv har köpt & står på men måste tyvärr sälja pga pengarbrist. 
Jag funderar att flytta någon annan stans långt bort från stan som möjligt starta ett liv någonstans. 
Jag har varit vän med en persob alldes för länge för att kunna va sur på, som jag verkligen kan prata med om allt! 
Jag saknar Kinna varje dag som hon hette och var min mamma jag vet inte vart jag ska vägen allt påminner om henne men det känns som jag är på väg att glömma henne. 
Jag önskar bara man kunde spola tillbaka tiden några år & ändra på vissa saker. 
Jag har ingen kontakt med min släkt över huvudtaget. 
Släkten ink min Gudmor gav upp oss när allt gick fel när syrran fyllde år 
Vi är inte välkomna hem till dem, mina kusiner som jag en gång i tiden var jätte nära har slutat höra av sig. 
Visst de kanske är en del att vara vuxen men känslorna som vuxen eller barn är samma. 
Jag kämpar varje dag med att hitta ett jobb men det finns inget svar någonstans. 
Jag var troende en gång i tiden men den tron försvann samma natt som mamma dog. 
Dem säger Gud kan hela folk men det var bara en lögn och Gud som aldrig skulle ljuga för det var fult men han ljög för oss och sa att han kunde hela allt var en lögn. 
Jag har ingen riktig morfar min riktiga morfar dog för 2 årsen och hade knappt ingen kontakt med mig så min låsas morfar är mer min riktiga men han har inte lång tid kvar.. 
Alla jag älskar ska alltid försvinna från mig. 


& allt detta jag skrev precis var sanningen! 
Ja jag kan prata sanning oxå! Här är hela mitt liv i en sanning om exakt allt jag känner.

tack & hej frå mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: