arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Livet är en fråga

Kategori: Allmänt

Klockan är kvart i 2 & jag är uppe & har tusen tankar i huvudet just nu. 

Har tänkt på en massa saker under årets gång. 
Tex, sen 2010 till idag har jag förlorat 5 personer som har stått mig närmast
Jag har tappat en massa gamla vänner men även fått nya! 
Jag har flyttat till en lägenhet & till en gård och sen nu igen ska jag flytta till en lägenhet igen.
Jag har haft jobb och förlorat ett jobb. 
Jag har råkat ut för olyckor men klarat mig varje dag. 
Jag har fyllat 23, vilket menas att jag nästan är gamal snart.
Mycket har förändrats under årets gånger. 
Hade en vän som stod mig närmast som jag knappt har kontakt med dig och en som står mig nära men tror på allt skit som sägs om en. 

Jag tänker hur de vore om Victor aldrig hade kört till badet den dagen eller om Anders hade levat idag eller att Lena & mamma aldrig hade fått sin cancer & att min morfar hade varit frisk. 
Hur hade det sett ut idag? Allt är en fråga livet är en fråga? 
Hade man haft kvar samma vänner då, hade man vetat att mamma & lena aldrig skulle få cancer eller om morfar skulle varit frisk? 

Idag vet jag inte vem jag är. Jag är inte samma tjej som innan, men ändå är jag nathalie och vet inte vad jag ska göra allt i mitt huvud är en fråga. 
Jag bara önskar att jag någon dag kunde få svar på alla mina frågor. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: