arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

känslan att börja glömma

Kategori: Allmänt

det känns som jag bara glider ifrån dig mer & mer 
att jag sluta tänka på dig 
Slutar kolla på bilderna alla sms alla tankar som flög omkring i mitt huvud. 
Börja hata känslan av de händer. 
känner inte samma saknad som jag gjorde innan det gör ont att säga det men känns som jag glömmer dig allt mer & mer 
jag faller en liten tår någon gång ibland men inte lika ofta 
jag saknar dig inte lika mycket som jag gjorde innan 

är detta ens möjligt att detta händer.. 
vet inte hur jag ska handskas med detta om jag ska vara glad eller ledsen 
att jag inte hör av mig lika ofta eller hälsar på 
jag funderar på om jag har gjort något fel som gör så att jag känner såhär 
att jag inte pratar lika mycket om dig som jag gjorde innan 
Vad har jag gjort som att förtjäna detta? 

jag saknar dig varje dag men inte lika mycket 
Jag längtar efter dig men kan inte se dig mer 
Jag vill bara krama om dig och höra att du säger till mig att allt ska bli bra men det kommer inte hända 
Jag vill kunna känna dina andetag din doft ja allt men det försvinner 

Jag vill veta vad jag ska behöva göra för att kunna få känna så som jag gjorde innan jag vill kunna känna den glädjen jag hade innan 
Jag vill kunna känna frid men de kommer inte hända. 

Alla tankar flyger omkring mer & mer men på ett konstigt sätt
Att det enda jag kan göra nu är att skriva hur mycket jag saknar dig men du kommer aldrig kunna läsa det.

det är som dem säger i denna texten
 " de som väntar på något bra väntar aldrig förlänge" 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: