arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Det här med att hålla kontakt

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt ett bra dag på detta.. 
Det här med att hålla kontakten är otroligt viktigt för oss människor men ändå är vi så dåliga på det. 

Jag minns att jag har försökt hålla kontakten med minst 3st men ingen annan har velat det. Så varför ska man ens försöka då? 
Jo för dem har en betydelse för dig & man vill inte förlora den, men ändå så gör man det. 

Jag var jätte nära 2st en gång tiden idag har jag absolut ingen kontakt med någon av dem och det suger verkligen men livet går vidare har jag lärt mig. 
Jag lärde mig hur mycket jag än skrev till dem så fick jag aldrig något svar tillbaka så jag gav upp till slut, är det någon som vill hålla kontakten så får dem ta kontakt med mig istället för jag alltid ska göra det. 

Jag hade en riktigt bra kontakt med en person som stod min närmast idag vet jag knappt vem det är. 
Senast jag pratade med personen var året 2009 vilket menas 6årsen.. Sen senast och otroligt mycket har hänt på dem åren.

Man kanske borde börja skriva igen till dem man vill hålla kontakt med men man är bara rädd att bli sårad igen & ge upp. 

Så det här med kontakt är otroligt viktigt för oss alla vissa har man otroligt bra kontakt med och vissa glömmer man bort. Men försöka är alltid något! 
Tänk på det
Kram 💋

Kommentarer


Kommentera inlägget här: