arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

2016-08-06

Kategori: Allmänt

Vilken kväll. Vilken dag.

denna dagen har varit helt på topp, i torsdags började jag på regenbogen midsommar igen som jag jobbades i sommras hos. Helt underbart att vara tillbaka där & bara köra sitt race med nya bättre roligare kollegor helt underbart verkligen👭👬

ikväll hade vi grillbufe & det var helt awesome! 🍗🍖🍤🍲
Jag fick stå i barnen & köra mitt race & blanda massa goda drinkar till folket vilket gav även dricks & en massa bra kommentarer om hur goda drinkarna var! Tacksam för så fina gäster!

Nu är man helt död & somnar när som, det är ju en ny dag & det innebär att de bara är två dagar kvar tills jag får min lägenhet.
Men mer om det i ett annat inlägg

Ha det bra alla & ha en underbar lördag
puss 💋

Kommentarer


Kommentera inlägget här: