arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

den bästa utav den bästa

Kategori: Allmänt

var ett tag sen jag satte mig och skrev här... så tänkte jag kunde skriva en liten text iaf om en tjej som har ändrat på mig helt.!
Hon är en tjej som är 1,57cm och har mörkt hår senast jag såg henne iaf och har världens finaste personlighet.
denna tjejen har ändrat mig helt, är inte alls samma tjej som jag var innan jag träffade henne.
lärde dock känna henne efter mammas bortgång vilket var 2013 det var verkligen då jag började prata med henne på riktigt, annars träffade jag henne första gången 2012 med hennes ex Martin i Hässleholm på Silviaskolan.
det var så jag lärde känna henne via Martin.

vi började prata lite smått på facebook och sen på kik och sen vidare på sms och ja, men det första hon skrev till mig på facebook var " vet du var martin är" haha då kan man kalla det längesen. 
Sen dess pratade vi mer & mer & idag tackar jag verkligen Gud för det! 
Jag tror jag pratade mer med henne än vad jag gjorde med min familj när jag bodde i Tanzania 
Varje dag om det var på Facebook eller kik så skulle vi prata om allt typ. 

Kommer ihåg att vi hade pratat så mycket så på Valborg 2013 när jag hade kommit hem från Tanzania så kommer hon springandes till en & hoppar upp in famnen på en så man knappt kunde andas! 
Det var ett sån typical filmögonblick😂
Vi träffades mer & mer hela tiden tills slut så var fast haha nej men hon är idag min bästavän utan henne hade jag verkligen inte stått upp. 
Ebba du har fått mig till aldrig ge upp eller tänka neråt utan du istället puschar mig till det bättre. 

Att vi kommit varandra så nära på 2år är helt sjukt men ändå det bästa jag har gjort. 
Visst vi har haft våra bråk men vi har lyckats reda ut dem för vi kan nt vara utan varandra.
Det kommer alltid vara du & jag! Jag kommer alltid att ställa upp för dig kommer alltid finnas där för dig bara ring/ sms allt man kan göra! 
Du har ett ❤️ av guld gumman 
Jag delar allt med dig! 

Tack för allt min älskade vän jag hade inte klarat mig såhär långt utan dig vid min sida! Jag älskar dig ebba Ulrika Hult världens finaste bästa underbaraste galnaste vän man kan ha! 





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: