arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Sjuk/ tankar som flyger runt

Kategori: Allmänt

På något sätt får jag alltid lust att skriva här när man har haft en jobbig dag. 
Jag är sjuk med feber.. & har haft en tuff dag. 

Jag har tänkt väldigt mycket på något jag & min vän satt & snackade om igår har tyvärr inte fått ut det ur skallen ännu.
Men tyvärr är allt de vi sa sant. 

Jag känner att jag inte vet vem du/ni är längre & tyvärr så känner jag mig bara besviken & orkar intr bryr mig mer. 
Jag vill intr ha något med detta att göra & om de ska sluta med att vi inte ska kunna prata eller vara vänner så får det bli så för jag känner inte igen någon av er. Det är inget positivt jag ser utan bara negativt. 
Man kan inte umgås så som man en gång gjorde & det gör en ledsen. 

Visst folk vill testa på nya saker & alla växer upp men trodde ändå man hade lite mod kvar. 
Tyvärr handlar allt om grupptrycket idagens samhälle & det är väldigt få som vågar stå upp för sig själv! 
Men jag vet inte vad folk vinner på det är det för att visa att man är en del av det tuffa gänget & måste göra som dem tex snusa, 🍻🍾🚬💊💉🎉 mm. Eller vad är de som gör att man måste ändra på sig? 

Jag är så sjukt trött på höra allt så jagchar stängt öronen, vad folk säger & vad folk gör ta det med någon annan för mina öron är stängda jag vill inte ha något med er att göra längre jag låter er gå! Ta & snacka med någon son bryr sig istället👊🏼
Som jag skrev så har jag alltid någon tanke med att skriva när jag är sjuk eller har haft en dålig dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: