arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Bästaväns födelsedag 🎈

Kategori: Allmänt

Bara för att idag är det min bästaväns födelsedag killen blir då 21år det är helt sjukt.
Varit vänner i 10år & så många som har försökt att sära på oss men ändå har vi besvisat för alla att man kan inte kan dela på oss vårt vänskapsband är stakare än någon annans! Visst vi tjafsar men det är ytterst lite, du är den personen jag litar mest på.
Vi behöver varandra för att klara av dagarna.
Jag kan inte betyder lika mkt för dig nu som du gör för mig men du är ändå min bästavän & utan dig skulle jag inte klara en dag.

Jag hoppas verkligen att du får en RITKIGT awesome dag nu gubben & du förtjänar det bästa utav det bästa!
Jag får fira dig längre fram när allt har lagt sig.
& att du blir nöjd över din efterlängtade tatuering som jag vet du hae längtat efter så länge, hoppas du får en massa gratulationer & presenter samt världens godaste tårta för det ska du ha! 🎉🎊🎂🎈🎁🍾🍻

loveu bestii❤️ du betyder mest för mig! Glöm aldrig det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: