arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

2015.29.10

Kategori: Allmänt



det är helt sjukt egentligen vad folk kan gömma en. 
Jag har läst varenda en människa jag känner & nästan hälften tänker såhär när man ser mig eller hör mig prata om något. there's a liar on the dancefloor but i never fallit for no more now its really to late this is all i wanna to say " shut the fuck the up" fucking idiot to you learn to tell the truth bitch " 
ja så tänker folket om mig, att jag är lögnare & att jag ska bara knipa igen min käft så de kanske jag ska göra. 

men samtigt så är inte jag den enda som är lögnare för alla är lögnare ingen är helt perfekt , alla ljuger för alla så varför ska jag alltid få den skiten jo för folk lyssnar på annat folk utan att snacka med mig & de är så det slutar med att jag får all skit. 

jag har verkligen läst alla , vissa är sånna som jag verkligen kan ha roligt med & allt medans andra är mer så back OFF & snackar skit bakom ens rygg & samtigt leker vän med mig. Ja jag vet jag har med gjort samma visa men inte på det sättet som vissa gör. 

men när jag tänker efter så skiter jag i vilket! Allt är borta från huvudet. 
jag BRYR mig inte längre & de känns så skönt. 
Tack & hej för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: