arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

20152606

Kategori: Allmänt



En underbar dag/kväll en utav dem bästa på länge😎
Börjar dagen med roadtrip med pappa och syrran, körde över 11 mil bara fram & tillbaka haha, sen lämnade jag pappa & gav mig in mot staden för att möta upp linnea & Elin en sväng sen vidare till Tollarp för att bästa alicia för att göra min sällskap till jennie som skulle göra mina naglar, 
Blev rikrigt nöjd! 
Sen vidare mot staden igen för att möta upp 3 mongon som är faktiskt underbara men högljudda & deras musik suger ibland😫 ... Robin ja jag syftar på dig. 
Sen drog man till Åhus för träffa dalle filippus tobbe kajsa johanna Elin & linnea😚 vilket var sjukt mysigt satt vis grillen & snackade skit haha.
Bra kväll nu ligger man och är skit pigg medans killarna är trötta & ska sova tråkmånsar , dem ska ju upp tidigt då gäller att de att sova men om jag ska jobba nej då ska man vara pigga & ute, bra där killar. 

Nej nu ska jag väll med sova kanske ^^ fast kommer inte att gå, men godnatt. 
Btw klockan är 02.14! Viktigt att veta 

Ha en underbar lördag folk 😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: