arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Droger/ alkohol

Kategori: Allmänt


Denna bilden är både rätt men hemsk. 
att det finns vissa som använder en som cigaretter men ännu värre att man ska ända order droger ? 
Då sitter jag & funderar & anledning är för jag har vänner som håller på med det & har gjort & ljuger att dem har slutat men gör det ändå. 
Då kommer denna frågan
Vad är de som gör att man måste röka på & vara hög hela tiden typ, att man måste se bara allmänt dum ut & tror man är cool.. ?? 
Är det därför man gör det för att kunna vara en del av tunga gänget, för dem säger åh kom igen testa & lek cool som oss? 
Är det så svårt att säga nej? 
Tydligen är de det, menar röka på, ta tabletter leder ingenstans.. 
det är INTE farligt säger dem & det är chill på livet 
Really.. Tänk ett steg längre men jag antar att man inte kan göra det när man är alldes för hög. 

Denna bilden talar för många! 
jag tycker bokstavligen synd om människor som tror detta är kul & det är bra att röka , ta tabletter för att bli av med smärta. 
Men jag är inte er, jag har bara umgås med er & ser vad det gör med er? 
Ert val & era liv, men jag tycker de är synd att folk ska förändras till något så pass dåligt tyvärr. 
Jag kommer nog aldrig förstå varför man vill förstöra sina liv. 
Jag bara delade vad jag kände om droger.👊🏼
Sen kommer vi till drickandet det är oxå typ en sorts drog fast på ett annat sätt, men de är exakt likadant där.. Varför gör man ens så.? 

Jag talar från egen erfarenhet här som varit full på alla fester jag har varit på & hur många gånger jag förstört dem. 
Sista gången jag var full väckte en ringklocka i mitt huvud & bara NATHALIE STOP SLUTA MED DET DU HÅLLER PÅ MED! 
Då var det så pass allvarligt att jag fick magpumpas & höra från läkarna lägg av nu. 
Idag har jag varit alkohol fri i 2år!
jag mår dåligt av att se dricka i närheten av mig. 
Saft/ vatten & tranbärsjucie kan jag dricka. Men allt annat klarar jag inte. 
Supa sig full varje helg visst de är kul att se på men sen tycker man bara synd om folket, menar jag dränker mig i sprit pga jag mår dåligt över något som hänt!!? 
vart kommer du på det ingenstans mer än att du bara mår riktigt allvarligt dåligt dagen efter.. 👊🏼
dra ner på drickande & sluta upp med droger så kommer livet vara mycket bättre samt har man problem prata med någon, menar inte psykisk hjälp utan vänner om dem kan få dig sluta eller någon som har tystnad plikt , Polisen det finns folk över hela världen som man kan prata med som har varit snepet högre än dig som jag lovar kommer få er/dig att lägga ner😕

Jag var bara tvungen att yttra mina tankar som går runt i huvudet & vad folk i närheten gör med en.. 
skriver det här inlägget halv 5 på morgonen😴 
för man inte kan sova men sånt är livet ibland.! 

Ha de bra 
puss 😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: