arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

2016-08-04

Kategori: Allmänt

grattis martin 20år idag🎈🎈🎈

helt stört att denna killen blir 20år.
önskar dig iaf en toppen dag & bra väder & hoppas du går in på systemet nu pojk nu när man slipper handla åt dig! 🍾🍻

Vi har inte samma kontakt som innan men ändå betyder du så otroligt mycket för mig du fort en utav mina BÄSTAVÄNNER även allt skit som händer.

Jag kan inte fira dig idag men längre fram kan jag &'då ska vi fira dig på ett rätt sätt!
Men ha en toppen dag mini!🎉

kan ni tänka er att jag har känt denna killen i snart 5år! Det är riktigt stört, men det bästa med han är att han verkligen visat hur man är en äkta vän, allt vi har gått igenom & står upp på benen visar bara att vi har en stark vänskap!
tack för allt mini!💖

Kommentarer


Kommentera inlägget här: