arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Du kommer aldrig mer tillbaka.

Kategori: Allmänt

Jag har börjat inse det mer och mer och de gör bara ont i hjärtat när jag tänker på det men lika bra att börja inse sanningen! 
Du kommer inte komma tillbaka till mig
Du kommer inte läsa roliga historier om jobbet eller över lag 
Du kommer inte ringa mig eller smsa
Allt detta börjar bli klart för mig nu.

Men jag vet detta att du är med mig varje dag! Kollar på mig och skakar på huvudet, allt går i jkrossar när jag försöker ta mig ut, från alla tankar & skit. 
Jag kämpar varje dag jag förstår inte hur jag lan stå på fötterna idag?
För så fort jg tänker på dig så gör det ont. 
Men jag älskar dig och de vet du om. 
Sov gott äskade mamma ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: