arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Man ska alltid se framåt

Kategori: Allmänt

Har tänkt ganska mkt nu.. Men varje gång man tänker på något som bra eller dåligt så ska man nog alltid skriva ner det på en blogg eller på ett papper på det som känns bäst. 
För skrika eller bråka över något som inte har med ämnet att göra är bara fel. 

Nära vän t mig som är väldigt lätt att snacka med saknar dock han! Men han har fått mig att inse att man alltid ska se de positivt hur svårt de än är eller hur jobbig sitsen är. 
Så ska man se det som är bra i livet ist för det negativa. 
Som jag har bara sett en massa negativa saker i min hjärna sen 2010.. För det känns som varje år ska någon som står mig nära försvinna. Har haft ett hål i hjärtat efter mammas bortgång.. Men då kommer den hära killen & bara säger tänk på allt som är positivt i ditt liv. 
& de har jag gjort. Är så glad över att ha så bra vänner som jag har runt om mig & försöker verkligen finnas där. 
Samt pappa & Hanna att vi är kvar & har varandra.. 
Så tack vare gubben så har jag börjat tänka om nu ☺️ 

Så ska komma ihåg det när man verkligen känner att allt är dåligt så ska man tänka på det som är positivt hos mig ist! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: