arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

5

Kategori: Allmänt

Hej alla fina läsare.

idag är det 5 dagar kvar tills vår fina familj åker iväg utanför
Skåne för en gångs skull. SKÖNT.

Idag hoppas vi även att mammie kommer hem.
enligt henne så fick hon komma hem idag, hon tycker de är så
sjukt tråkigt att sitta på ett sjukhus.

Det var faktiskt en rolig sak jag och Claes kom på..
Jag är har pappas kroppsform men är mamma i sättet (utom städningen)
& hanna är mamma i kroppsform och pappa i sättet.
haha lite roligt var det,

Just nu sitter jag och syster och kollar film en sjuk bra en oxå
den heter " Soul Surfer" baserad på en sann historia som handlar om en tjej som heter Beathany Halminton som förlorar sin ena arm till en haj när hon var ute och surfade med sin alldra bästa vän och hennes familj, tur som överlevde hon och nu får hon lära sig att leva med en arm och testa sig på saker som hon aldrig kunde förrut spott.
VÄRD ATT SE DEN!

ikväll vet jag inte vad som händer, blir en låång runda kanske 7-9km.

ha de bäääst måste fort kolla filmen nu.
puss på er ;*
 
gammal bild på mig och ida ( hannas bästis )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: