arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

ÄLSKAR DIG MAMMA!

Kategori: Allmänt

i morse så ringde pappa till oss(mig& hanna) , hanna svarade
och började helt plötsligt gråta, jag undrade vad som hade hänt.
hanna kommer in och säger att mamma svimmade när hon körde bilen och där efter kört av vägen.

Hanna gråter & är orolig.
men inte jag och det sjukaste är att jag hade detta på känn
redan i går att något skulle hända min familj idag ,
vet hemsk känsla

men det var såhär att när jag drömde igår natt så drömde jag att
knuffade ner en bilen i ett stup och då vaknar jag över att ett glas
gick i sönder i tusen bitar... läskigt.

men det var då jag fick den konstiga känslan av att något skulle
hända antagligen mamma , pappa eller hanna
och i detta fall så hände det mina underbara fina mamma.

men vi alla väntar på svar & jag VET att mamma kommer må bra!
- hon är en sån otrolig kämpe som har klarat sig både från
bröstcancer 2005
Lungcancer 2007
& har nu oxå cancer även idag men denna sommaren så slapp hon
cellgifterna för dem tyckte att hon mådde bättre..

SÅÅ MAMMA DU ÄR MIN HJÄLTE OCH JAG VET ATT GUD ALLTID ÄR MED DIG HAN SVIKER DIG ALDRIG!!!

& you're my golden star... , i love you ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: