arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

HALLÅ GULLBRANNAGÅRDEN!

Kategori: Allmänt

hej alla fina läsare.

Nu har vi anlänt till Gullbrannagården som vi kommer spendera en vecka åt varandras sällskap.
redan klockan 12 var vi i Halmstad & köpte mat till ikväll.

När vi kom tillbaka till Gullbranna , så var det dags för oss att flytta in i vår fina husvagn som vi har fått låna av Stefan & Maria som vi grillade med. Gott var det, det blev fläskfilé. tzasiki & sallad för min del! mumms! 😃

sen vid sju så var på världens bästa konsert!
ojoj vad det var folk i skeppet!
sen har jag & min älskade syster gått en 5km runda , det kommer bli en runda på morgonen & en på kvällen.! mys.

nu är det läggdags för i morgon är det måndag & jag & hannapannalanna ska springa i morgonbitti. :)

så skriver jag mer i morgon.
Godnatt på er & dröm sött!
puss på er ;*
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: