arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

En hel dag i Göteborg

Kategori: Allmänt

Godmorgon eller ska man säga godnatt. 
 
dagen var riktigt awesome! 
köpcentret först med helga vi gick ner dit på 20min så detvar
mer som vår morgonpromenad. 
efter shoppingcentret gick hem till helgas farfar
och solade & badade i deras "lilla" pool (nergrävd) men det var sjukt varmt 
och mysigt :) 
 
sen vid 7 tiden kommer killarna hit & sen drog vi på en gång in till Götet 
för att kolla på MVT , men jag ALDRIG sett så många människor i hela mitt liv. 
folk hade stått där från 13.00 på dagen för att få plats.. coh vi kommer runt 8-9 tiden 
snacka om folk då, lååångt ner på gatan var de... 
de filmade via en stor TV-Skärm shit asså aldrig varit med om dess liknade och folk 
kom och trängde sig fram för att få plats och då fick man lite slag i huvudet & ett på halsen 
men är man i en storstad får man tåla det! 

sen drog vi till slottsgården och hade de trevligt med en massa nya vänner kan man säga
men mysigt var de 
tror vi gick en 1,5 mil igår sammanlagt, för vi gick 6km till nästa fest typ ^^ 
drog ner till kanalen och säger bara en sak VILKET ÖÖÖÖSS! 
det finns inte sånt Kristianstad kan jag säga... 
 
sen fick vi ta taxi hem  och jag somnade på en och samma gång ... NOT 
men idag är det i alla midsommar så kommer uppdatera mer då. 
nu fick ni veta om min gårdag . 
 
puss på er ;* 
 
detta var då den "lilla" poolen som helga menade ^^ 
 
Lilla jag kunde inte låta bli att stå händerna då ^^ 
 
Lite färg fick man. dålig bild men skönt var det! 
 
GÖTEBORG DÅ...!! - alla är på väg mot MTV . eller ja vi är framme ^^ 
 
MMM... MARABOO! - kunde inte bara låta bli (a) 
& detta var sista bilden för ikväll... godnatt på er :) 

Kommentarer

  • blubbbbbbb säger:

    hahaha natta, du är för grym !
    även charmig och ovanligt cool :D

    Svar: haha jajamen de är jag det :)
    Nathalie Arvidsson

    2012-06-22 | 17:27:57

Kommentera inlägget här: