arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Himlastegensvägen

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan alla läsare.
ojoj vilken morgon , ska berätta lite vad vi har hittat på idag då .
vi vaknade vi 10 för Jakob satt och spelade piano där nere med lilla Elias*
gick ner och käkade frukost, mitt huvude var inte ok,  så fick iprem och det hjälpte väll lite
sen drog till partilles köpcenter idag igen men denna gången med killarna oxå 
det fick lära sig känna på himlatrappan.. 

vi käkade lite mat, killarna käkade hamburgare med pommes, medans vi 
tjejer kör på det vanliga kycklingsallad, värt varenda sekin. 
sen drog vi in på ICA och fixade det vi behöve till ikväll
själv är jag den som kommer vara nykter, för jag ska vara fylletaxi till de andra
roligt. hmm.. ;) 

sen nu sitter Helga, Filip & Alex ute på hennes balkong och chillar 
medans lilla jag sitter inne på rummet och bloggar för fullt! 
men ska väll ut och hänga med töntarna snart! 
 
HA EN TREVLIG MIDSOMMAR ALLA GLADA ! ;* 
 

Köpcentret precis i början ... 
 
Världens godaste cappuccino!!!! 
 
Inne på ICA och frestelsen faller, men håller mig ^^
 
Då är detta då trappan upp till himlen , man måste gå upp för dessa 84 trappsteg för att ta sig till Helga.. andra bilden nedan för är när man är uppe, kan säga att den är riktigt jobbig att gå upp för, men man får bra kondis och bra träning för benen!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: