arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Skåne igen då...

Kategori: Allmänt

hejsan alla läsare. 
jahopp då var man hemma igen efter en sjukt bra vecka i Göteborg /Partille :) 
 
tänkte berätta lite vad vi har gjort dessa senaste dagarna. 

Fredag: Så var det midsommar , då blev det först fest hemma hos Helga eller chilla och äta go mat
sill, sallad, lax & så klart nypotatis. 
vid nio- tio tiden drar vi vidare till någon Linnea som hade fest , var väll inte min smak direkt
jag var ju fyllotaxi så jag var ju helt nykter, vi var där tills klockan slog 2 sen drog vi vidare in till Götet 
och chillade vid halv 5 var vi hemma igen och jag somnade som en blixt! 
 
Lördag: Vaknade upp vid 12 tiden och hämtade Filip. 
sen kom vi tbx, tanken var den att de var tänkt att vi skulle dra till Liseberg men de blev aldrig av 
för jag hade en sån huvudvärk och mirgrän mm. 
så det fick bli en myskväll ist , så vi kollade på Trassel först , lika rolig alltid :)
sen efter Trassel satte vi igång Det femte elementet typ, men såg aldrig den klar 
för vi pausade den och sen drog vi till Pizzarien och käkade Pizza ( Tomsao) 
God var den, efter de så var klockan runt 8 typ och jag var yr och mådde inte alls bra så 
vi körde hem och jag somnade på en sekund typ, 
vid nio halv tio tiden kommer helga in och säger till att fotbollen började så´då satt vi och kollade på den.  Spaninen - Frankrike och som vanligt så har jag alltid rätt & visste att Spanien skulle vinna, bra jobbat!! :D 
efter fotbollen så blev lite roliga lekar ute på balkongen , mysigt och trevligt hade vi .. vi satt och körde "namnleken" vilket ledde till något annat sen, men som jag skrattade, äh de var riktigt roligt
sen efter vi hade suttit där ute i några timmar så kollade vi fortsättningen på filmen mysigt! 
sen fick vi en ide att kolla på BjörnBröder , sååå sjukt bra film 
Alex och Filip hade redan lagt sig innan den var slut , sen kom Helga och jag i säng vid 3 kanske
men jag somnade först väldigt snabbt sen var det vissa idioter som ringer och väcker en , efter de kunde jag inte somna om så var vaken hela natten... försöker somna om vid 5 kanske men då börjar några hemska fråglar sjunga utanför balkongen så stänger den och försöker somna om.. 
 
Söndag: Som sagt somnade aldrig utan gick ner och käkade frukost och sen efter de packade jag 
så allt var klart, sen drog vi vid 11 tiden, RIKTIGT TRÅKIGT ATT LÄMNA! 
har haft såå sjukt kul. ville inte alls gå men det får göras om flera gånger och då blir det liseberg med. :) 
sen körde vi hem, och då passade jag på att sova i bilen , och jag lyckades iaf i en timme. 
nu är man hemma i kristianstad/ skåne igen.... :) 
så sitter och bara chillar och tar det lugnt, sen ikväll blir det tollarp en stund. 
 
ha de bäääst alla fina läsare ;* 

 
en trött Nathalie... 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: