arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

TRÖTT NATHALIE , TRÅKIG DAG!

Kategori: Allmänt

Tjaahopp ojoj vilken tråkig dag det har varit. 
vaknade upp hos emmie vid 9 tiden tog bussen vid 10.18 hem 
och sen somnade om en stund eller nej, satte mig vid datorn och myste med mollypolly. 
 
sen fick William en ide att åka in till stan och shoppa kläder så fick hänga på där 
men skulle ändå göra lite ärnenden i stan.. gick bra eller nej , Telenor skit...! 
får väll gå in i morgon igen och hoppas på bättre hjälp! 
 
Drog hem vid 5 tiden sen blev det en runda i regnet mysigt!!.. NOT. 
sen har jag mest degat i sängen för jag är såå sjukt trött.. 
 
nu har syster några kompisar hos sig som ska sova här, yäääy. 
tror inte jag får sova något inatt heller... jodå.
ska upp tidigt i morgon för nu har jag tagit tag i livet 
så ska ut vid 9-10 tiden på en 30minuters runda ..hoppas på fint väder.
 
så nu blir det en film sen sova
ha de bäst ;* 
 
 
bild på mig och min lilla mollypolly. :)   - 2012-05-04 :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: