arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

3 dagar kvar....!

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er alla ..

idag är det äntligen måndag. & nu är de då många som tycker är hon dum i huvuet eller. haha ja de är jag. för nu är de inte alls länge kvar tills jag äntligen får åka hem igen , allstå inte bara en helg åh nej utan två veckor! underbart asså... åh man saknar faktiskt skåne / kristianstad lite för mycket nu när man inte bor kvar.

Åker hem snart.. !! får träffa alla underbara vänner, samt familja och även min lille pöjk. eller jag ska träffa min lille Felix!
min söte kusin'!!'
sen ska jag även TRÄFFA HELGISS. !!! ,

åh detta lovet kommer bli aweseome asså!! :)

sitter och peppar mig själv med musik , och känner hur mkt jag vill åka hem..

tjaaao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: