arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

GODMORGON!

Kategori: Allmänt

Godmorgon underbara läsare. 
 
idag är det Fredag och jag är fort sjuk men på bättringsväg.. yääy. 
men idag är det som sagt fredag och de innebär gottesnack med mumms. 
 
vaknade nyss och har ont i halsen så ska ta varmt vatten och dricka de ska hjälpa. 
sen måste jag göra styrka fast jag inte får.. men vill hålla igång med träningen ändå..!!!
 
sen ikväll blire de X-Factor med hemmagjord pizza och gottesnack vilket innehåller
minimorötter och dipp samt lite knäckis på det.
 
sorry för jag inte uppdaterat så mkt men när man är sjuk så orkar man inte sitta framför datorn.
 
 
men nu ska jag käka ngt gotte. 
så hoppas ni alla andra fina läsare får en riktigt awesome fredag som mig. 
& ta de lugnt med alkohlen ! ;) 
 
byebye // nattissseeeeen! ;* 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: