arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

HÅRFÄRG

Kategori: Allmänt

jahapp.. då var det lördag äntligen..

igår så hade jag lita kul med ungen..
brännde nämnligen i sönder hela min fina vänster hand. :)
aja.
men X-factor var bra. men tyckte Frida kunde varit kvar lite till.
Men så länge ISAK & AWA är kvar så är jag glad.

Idag är det lörda. och det innebär ny hårfärg. awesome.
känner mig som mitt gamla jag men ändå ny Nathalie. xD
skööönt, längesen man fixade håret senast var i sommras någon i augusti typ ;)

aja. just nu sitter jag framför TV:n och kollar på Summer Catch.
bra film, sen kommer ju mitt favo program . Hawaii five-0 mumms säger jag bara.. killarna, steve och danne. mums!!!

nej nu ska jag återkolla på filmen hörs senare ikväll!
pussss ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här: