arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

JAAAAAAAAAA!!!!!!

Kategori: Allmänt

SVERIGE!!!!

Helt sjukt asså... , Sverige mot Tyskland 4-4.
första halv lek 0-3 sen precis efter halvleken gör Tyskland ett nytt mål så 4-0. skit tänkte jag..

sen så kommer bara KUNGEN asså och sätter första målet.
och sen blir det bara fler mål.. men efter missen som Zana gjorde så trodde man de var kört för Sverige, men ikke så nikke.
då sätter Sverige sin sista boll och gör så att de blir ovagjort.
helt sjuk,.

nu sitter man och snackar med bora rafiki och de är awsome.
råkade väcka honom .... (a) hihi,
menmen, nu är han vaken och är pigg... :D

så tjjjjaaarrrråå.... :)
 
bild på lillen ^^  ... KLIPP DIG!!!

Kommentarer

  • borarafiki säger:

    Ey vrf la du ut en bild på mig så ser jag nt ut nu det var då när jag precis hade klippt mig så lägg ut en bild som mitt hår ser ut nu :)

    Svar: phahahaha!!.. men.. nä. dessa är rolig än nu. :)!
    Nathalie Arvidsson

    2012-10-17 | 00:13:55

Kommentera inlägget här: