arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

STOCKHOLM

Kategori: Allmänt

Hallå alla fina underbara läsare.

Längesen man skrev här, men de har hänt en massa saker under tiden.

Jag befinner inte mig i Skåne längre. ja var har jag hamnat då ,
jo jag har hamnat på Kaggeholms folkhögskola i Stockholm.. that's right.
Jag har hamnat i huvudstaden...!!! helt sjuk, ja jag vet det.
men jag stor trivs här som en liten sköldpadda som i sitt skal.
bilder kommer komma upp lite senare om Stockholm då.. har inte åkt runt ännu, men får väll göra det snart.

Men tillbaka till verkligheten... jag har snart bott här upp i 2 månader och det har gått bara bra...
Dansar och håller igång så de funkar AWESOME!

Idag är det måndag och de innebär att det är två veckor kvar tills lovet.!
till det stora höstlovet..!!!!

ah men kommer berätta vad som händer under denna dagen senare.  
jag hoppas ni andra mår super bra som jag, och om inte ta en coca cola och en ben &jerrys glass det får alltid upp humöret! :)

TJAAAAAAAO! :)

här kommer allmänt några flumbilder på mig & finisen Mollan! :)

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: