arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Föralltid?

Kategori: Allmänt

Föralltid är ett väldigt starkt ord.. 
Bästavänner för föralltid var de ja, jag älskar dig föralltid? 
Man måste vara rädd om det ordet. 

Jag kan inte fatta vad som händer dock.
Allt är nytt för mig. Leva ett liv utan en mamma , en bästavän & bara 3 i vår familj. Något är inte rätt.. 

Jag saknar min bästavän, jag saknar att snacka i telefon i flera timmar skypa tills vi somnar eller bara ha allmänt roligt utan att folk ska förstöra eller ens kunna lyssna & berätta allt för en inga hemligheter var de då, idag är jag ingen alls jag funkar som vän bara ibland jag saknar det gamla. Men jag älskar dig och jag vill nt ha de såhär du betyder allt för mig kan inte ha de såhär en massa bråk och konstiga blickar eller tankar. 
Eller ens tappa kontakten som jag redan gjort eller förlora 2 st som jag oxå redan gjort. 
Vi skrev & lovade varandra ett FÖRALLTID. Visst man växer men jag trodde vår vänskap var så mkt mer men jag hade fel men om jag ska vara ärlig så saknar jag dig! De gör ont jag har ingen att prata med ingen att lita på du var den enda jag kunde lita & snacka med innan.. 
BFF.. 

En annan jag saknar efter så otroligt mkt att jag skriker inombords ! 
Det är just du! Du som gjorde mig glad varje gång.. Vi hade våra stora bråk sa en massa saker men vi blev alltid vänner efter , de finns verkligen ingen som förstår mig längre jag förändrades tydligen när du försvann ur mitt liv. Usch de låter bara hemskt när jag skriver eller ens får den tanken jag saknar dig så det för ont i mitt hjärta men de finns ingen som förstår. Jag kan nt ens prata med min familj om detta. Jag kunde alltid prata med dig om detta men kan inte ens vara glad längre, allt bara påminner om dig. Allt! Du lovade att aldrig lämna mig jag går isönder mamma jag kan klara av livet utan dig men de är ingen som ser det jag ler & är glad men det är ingen som mig. 
Jag har inte sovit på 2 dagar & inte ätit som jag ska. 
Kan inte sova nu heller.. 

Kan inte skriva mer alla tårar kommer tillbaka nu. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här: