arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Saknar dig..

Kategori: Allmänt

Det var okej i början men nu är det nog. 
Jag gillar inte dig nårgonatans längre & sluta tro det. Jag drömmer mardrömmar & hoppas dem inte ska bli sanna men grejen är den ätt den är på väg att bli sann ändå. 
Jag fattar inte hur jag kan vara så dum & lita på något du säger. Allt flyge bara ut genom andra örat. 
Vi var bästavänner vi gjorde allt, delade allt, de enda vi delar idag är ett hej knappt det. 
Jag  vet inte vad jag ska göra för du har ditt val & jag har väll typ gjort mitt men ja, grejen är den du bryr dig inte längre .
Men jag önskar dig all lycka & spec t personen oxå.. 

Saknar dem gamla tiderna när de var bara du & jag. 
Min bästavän är helt borta & så länge du beter dig såhär har du förlorat mig .
Drömmar börjar bli verkliga & de är de som skrämmer mig. Allt som händer i drömmen händer i verkligheten. 
För jag står fort kvar vid mitt ord... 
Jag vill kunna berätta allt för dig men kan inte göra det längre för du lyssnar inte. Du ser nt hur mkt jag går isönder & har gjort på läänge.
Jag vet knappt om jag vågar lita på de du säger till mig. 
Jag gråter mer än vad jag är glad. 
Jag önskar man kunde spola tillbaka tiden men de kan man inte göra ... 

Jag älskar dig! & kommer alltid att göra för DU kommer alltid vara min bästavän i mitt huvud och även för mig. 

Något gick fel i vår vänskap ett stort hål skapades & det hålet har blivit större& större. 
Bråkade mer än vad vi var vänner. 
Du tog bort mig från telefonen även ditt minne.
Jsg passar bara som idag som en taxi eller matleverans för de är just de, de känns som. Innan brydde du dig knappt om jag hade bil eller inte. 
Skulle alltid komma till dig oavsett vad. 
När jorden skulle gå under så var de jätte viktigt att jag skulle åka t dig & va hos dig under jordens undergång, idag är de inte så längre & de gör ont att vi har glidit isär så mkt vet inte ens varför 

Jag vill kunna vara den du berättar allt för & jag berättar allt för men de kommer väll inte hända mer. 
Allt har förändrats! 
Så jsg får leva med det, men jag saknar min bästavän den jag alltid tog först före alla andra! 
Alla sena Skype, telefonsamtal,alla kramar alla söta & gulliga kvällar & roliga stunder allt är borta. 

Jag saknar min bästavän. 
& jag önskade att dessa drömmar är bara mardrömmar men dem är på väg att bli verklighet. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här: