arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Alla är olika

Kategori: Allmänt

I thought I was beautiful as mom always said to me, but everything was just a lie. so please stop saying that it is nice sweet beautiful when everything is just a big fat lie

Trodde det var sant det du alltid sa till mig men allt var tydligen bara en stor lögn. 
Du sa du älskade mig, du sa du skulle aldrig lämna mig, du sa att jag var vacker hur jag än såg ut allt var en lögn.
Du lämnade mig, jag är inte vacker men jag älskar dig även idag. 
Det är inte lätt. Jag kämpar & försöker men trillar hela tiden. 
Det är svårt att klara detta utan dig. 

Alla är olika , men ändå ska alla få skit hur dem än ser ut 
Det är sjukt! 
Tjocka, smala, hår eller utan hår, svart eller vit
Alltid något.
Jag har lärt mig att inte tro på något sånt.
Jag lärde mig en annan väg att älska folket hur dem än såg ut.
Tjocka? Vad är de för något något, dem har en fin insida. 
Smala?  Blir kallade annorixeabarn om dem är för samla..? Dem kan inte hjälpa att dem har den kroppen dem är fina ändå! Folk tror inte dem äter mat, visa har bara den kroppen. 
Svart? Dem har en underbar insida har fått lära mig! Såg på ett helt annat håll när jag bodde i Tanzania! 
Ser folket på ett annat sätt har måna fina vänner som är från Afrika & de är jag glad över även min fina vän kirri som är en hel skön kille! 
Vit?  Är man inte vit så ska man bli kallad rasist eller något sånt eller om man inte tycker om svarta människor vet inte vad man ska kalla det? Det är sjukt! Jag fattar inte vad för samhälle vi lever i idag.!! 
Färg som färg.. Man inte hjälpa var man kommer ifrån. 
Hår?  Har man inte sådär långt fint hår eller hår alls så blir man mobbad för det? 
Folk är fina på sitt sätt, jag fick acceptera att min käraste mamma hade cancer & hade inget hår hon var lika fin för det, ebba hade inte heller hår på håret men hon var lika fin & samma underbara ebba för det. 
Min kära vän / klasskompis Viktor föddes med att han inte har hår på huvudet alls men han är hur stört skön som helst. 
Allt det här skitet man får höra om hur man ser ut. 
Har bara en sak till er som går efter utsidan. FUCK OFF! 
Alla är olika på utsidan men insidan räknas! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: