arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Bitches gona hate

Kategori: AllmÀnt

Hejhej 👋 hen hĂ€r. Nej jag tĂ€nker inte avslöja mig. 
Det Ă€r för natta ska ha nĂ„got att tĂ€nka pĂ„. 
Allt jag skrev till natta var för hon skulle öppna ögonen. 
Hon Ă€r helt knĂ€ckt, hon spelar ett sĂ„ jĂ€vla bra spel sĂ„ de Ă€r inte sant! 
För denna natta som alla tror dem kĂ€nner Ă€r inte natta. 

Hon tar nĂ€stan död pĂ„ sig sjĂ€lv sĂ„ fort hon mĂ„r dĂ„ligt verkar de som. 
Hon Ă€r helt nere, blir ledsen för de minsta lilla. De Ă€r inte natta.. 
Natta Ă€r den hĂ€r tokiga, galan övertrötta levande tjejen jag har kĂ€nt. 
Hon Àr inget utan sin mamma, hon saknar sin mamma nÄgot otroligt mkt, hade Nathalie fÄtt vÀlja att inte leva idag
Hon hade hellre varit med Kinna Ă€n att vara hĂ€r sĂ„ pass bra kĂ€nner jag henne. 
Hon & Kinna hade ett spec förhĂ„llande relation till varandra. Dem var nĂ€ra men mest ovĂ€nner hemma pĂ„ sjukhusen sĂ„ hade dem det bĂ€st dĂ„ var dem som bĂ€sta vĂ€nner. 
Natta saknar sin bĂ€stavĂ€n, sin mamma & framför allt mig. 

Jag har knĂ€ckt hennes kod tusen ggr. Varöfr jag skriver allt detta som jag gör Ă€r för natta lĂ€ser sin blogg oxĂ„. Spex alltid den om Kinna. 
NĂ€r ingen ser sĂ„ sitter hon med sin mobil eller dator & lĂ€ser allt de hon har skrivit om Kinna samt fĂ€ller en tĂ„r. 

Natta jag finns hĂ€r , du vet var jag Ă€r. 
Jag tar tillbaka de jag har skrivit om er ni som tog Ă„t er inte med meningen. Men lite sĂ„ de har kĂ€nts för natta tror jag. 

Men har sett en annan sida oxĂ„ av er. 
Mini tex, han Ă€r alltid dĂ€r för henne om Ă€n sĂ„ mĂ„r kattskit eller bara Ă€r sur sĂ„ gör du henne glad eller ja du lyckats. 
Ebba du har alltid hennes högra hand. Du Ă€r en speciell mĂ€nniska enligt natta. Ibland pallar hon inte & dĂ„ blir de bull tror mig jag har suttit i den sitsen mĂ„nga gĂ„nger med natta. 
Filip haha du om nĂ„gon Ă€r knasig. Men de Ă€r bra det behöver Nathalie. 

Nathalie glöm inte bort vem du Ă€r. KĂ€mpa vĂ€nnen du klarar detta! 
Vi fixar detta jag hoppas det för jag vill kunna prata med en glad natta! 

& alt dedĂ€r med att du Ă€r tjock & sĂ„. Skit i dem. Du Ă€r sĂ„ mycket mer Ă€n vad du tror.puss & kram frĂ„n mig😘

Loveyouforever❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: