arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Kränkning

Kategori: Allmänt






Blir bombad på ask varje dag nu med såna här saker. 
Jag är svag , jag kan inte stå emot sånthär, hela jag blir ledsen i kroppen. 
Jag kan inte ens kolla mig i spegeln. 
Tar hårt på en, jag inser ju verkligen vilka som är ens vänner &inte ! 

Men säger ett fuck you finger till er
För de är ni som tyvärr gjort mig såhär.
Igår skulle vi käka kinamat vanliga fall är jag alltid peppad på att käka det men denna gången så käkade jag knappt 1 protion jag älskar vattenmelon tog 4 st käkade en halv. La 80kr på en maträtt som jag knappt käkade. 
Äter ingen frukost, kan inte äta det. 
Äter inget godis längre men de är ju en bra grej. 
Pappa lagar mat vid 4 äter då inget mer på hela dagen. 
Dagen efter Anna & jakob hade gift käkade jag bara den frukosten som serverades.
Med andra ord jag är rädd för att äta nu för tiden. 
Jag äter mat men inte som jag ska. 
Var hos Filip i förrgår. Käkade inget på dagen vid halv 10 drar vi till donken & köper mig 2 pak chicken nuggets har min måltid för hela dagen. 
Börjar må illa yr & helt svimfärdig, 
Igår så hade jag nästan svimmat om de inte vore före pappa. 
Jag får helt enkelt se hur allt detta slutar. 

Jah har alltid varit den tjejen som blivit mobbad för något men aldrig tagit det såhårt som detta. 
Min kära släkt har klagat på min vikt i 13år. Jag är stor jag har inga smala ben, har ingen tjejkropp kommer aldrig få det heller. Jag är bred men det dem inte tänker på är att vi alla är byggda på olika sätt. 
Jag har varit gymnast för länge jag har muskler. 
Jag har min pappas kroppsform & mammas utseende. 
Jag var stolt över den, men nu vet jag inte riktigt längre. 

Om alla bara hade slutat kränka / mobba folk. 
Men det går ju inte idagens samhälle. 
Men det är en önskan. 
Det hade varit så mycket bättre. 
Alla hade fått känna sig speciell & kanske folk hade varit i livet !
För när man blir utstött så känner man att man inte har någon mening till livet & poff så är man borta. 
Om bara alla insåg det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: