arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

MINI FYLLER ÅR

Kategori: Allmänt

Okej igår var de liksom den 4 augusti & det var liksom en speciell dag då för då var liksom minis födelsedag & till er som inte vet vem mini är så är de min bästavän min lilla babyboy & han fyllde då 18år! Woppwopp vilket innebär 'festa på puben, ta körkort, vara i öltältet, köpa cigg själv & en massa andra saker för han blev myndig. 
Tänkte bara berätta lite vad som hände igår på hans födelsedag! 
Då var det så att jag & några vänner till mig skulle överraska hans födelsedag på natten så klockan halv 12 körde vi ut till där han bor & gömde oss & väntade in klockslaget 00.00 då de slog om till 4/8. Då smög vi oss upp på uppfarten och ställde oss i fönstret & började sjunga för han. 
Sen körde vi hem & la oss 

På morgonen så var de som vanligt jag började skolan & alla andra hade sommarlov, på kvällen vid 7 så kommer födelsedagsgrisen till willys & åker med mig & alexandra hem. 
Sen vid 9 så åker jag och mini ner till p-hus för att träffa vår fina vän Victoria som jobbade & under tiden hon jobbade så passade vi på att käka glass 😊
Sen när Vicky slutade vid 10 så fick mini äntligen sin present som jag vet att han har väntat på hela dagen. 
Jag tror han blev glad annars bliver jag ledsen men han fick iaf ett halsband sånt som alla killar har👌 
SNYGGT VAR DET
Sen chillade vi bara & var hemma vid 2 ungefär & jag skulle upp till skolan. 

Men jag hoppas att skitungen hade en bra födelsedag & blev glad. 
& GRATTTIIIS PÅ 18åradagen bästa!❤️🎈

Vicky stolt till sin speciellgjorda glass😘
Gubben har det på sig! Då känner man sig glad & nöjd av köpet iaf! 😍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: