arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Nittonde augusti

Kategori: Allmänt


Mest bara för jag saknar dig!

Dagen idag var ok. Jag är trött som en gris ligger i sängen & sover typ samt snarkar😂 men iaf så käkade jag på rosgarden med fina Clara som jag mötte upp istan sen mötte jag mkt mer fint folk som jag inte träffat på år & dar alltid lika kul. 
Åkte hem i ösregnet & vilade en stund
Drog till filleebooi vid 9 chillade med idis,mini & fillebooi själv
Kollade på PH vilket Eric är med i allstå Eric är då en skåning som kommer från samma stad som mig nämligen Kristianstad. Så nu får vi se han på tv:e rutan & se hur dessa klarar sig genom PH. 
Kom nyss hem & kommer somna snart.
Skola imorgon med✌️ 

Men jag vet att jag älskar min ida svanbom iallafall du är min lille grisplutt❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: