arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Time with daddy

Kategori: Allmänt

Godmorgon eller godkväll kanske man ska säga i mitt fall 
Idag har varit en såndär dag när allt känns konstigt men ändå bra. 
Började med att jag fick sova ut till 10 sen köra bort bilen på lagning för den ska fixas, vi har liksom ingen hastighetsmätare men det vi kom fram till var att givaren är i sönder så får fixa en ny sån. 
Körde till österräng & hämtade Filip & alexander för att kinamat vet måste äta sånt ibland :)! 
Sen så cpade sig telefonen så alla sms kom fram nu ikväll, så ah konstigt. 
Hämtade pappa på Preem för han gjorde punka på moppen.. 
Spenderade lite tid med han trevligt 
Bäst var på polishuset haha, 
Sjukt vad han känner många där. Men alla var sjukt roliga iaf. 
Sen nu sitter vi i soffan & kollar lite film ska snart bege oss till stan ! 
Men mår inget vidare bra, känner mig svag, seg, huvudet snurrar för mig & ja. 
Äter inte mat så som jag ska.  
Men nog om de hörs imorgon😘




Kommentarer


Kommentera inlägget här: