arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Tror det blir bäst så

Kategori: Allmänt

Jag vet knappt vad jag ska skriva 
Men jag tror det bli bäst att vi delar på varandra ett tag. 
Jag måste bli mig själv igen innan jag vågar ge mig ut igen. 
Jag känner att jag inte alls är samma person som jag var för bara några veckor sen. 
Jag är osäker på mig själv & på alla andra vågar inte lita på någon vågar knappt hälsa på någon förrän jag ska falla ner. 
Jag känner att vi måste splittras ett tag så jag slipper den här känslan. 

Jag vet ett & annat & jag vet att du är falsk , ljuger så sjukt mkt & anklagar mig hela tiden jag är trött på det skitet. 
Visst jag inte själv perfekt men jag försöker. 
Det är inte lätt någonstans heller för mig.

Jag känner det själv att sen den dagen du försvann så förlorade jag en bit av mig själv men jag har spelat ett spel för er så ni ska tro att jag är stark & allt medans sanningen är att jag är svagast! 
Jag förlorade min mamma förra året & de är inte lätt alla förlorar en kompis eller något men att förlora den man har levt med hela sitt liv eller nej den som har fört dig till livet är inte lätt. 
Jag försöker kämpa men jag faller hela tiden.
Mamma du har gjort mig såhär. Du har gjort mig svag och orkar inget längre jag skulle leva för dig men istället känns det son allt sprängs inom mig. 
Jag har tappat mig själv. 

Jag vill släppa allt, alla känslor & allt. 
Jag vill inte ha de såhär mer men jag vill inte heller se er mer. För ni gör mig sår dåligt 
Jag tror de är bäst att jag är för mig själv ett tag. 
Jag måste finns mig själv igen & veta vem jag har & vem som bata leker. 
För som jag ser på mitt liv nu så är jag bara en leksak son funkar när dem själva vill(passar dem) inte en vän utan en leksak. 
Jag måste bli Nathalie igen den tjejen som sket i allt innan. 
Måste hitta tillbaka till den tjejen igen. 
Jag klarar inte av att ha de såhär. 

Så jag bestämmer att jag delar på oss nu, jag finner mig själv & ni gör va fan ni vill med ert liv & allt blir bra. 
Sen kanske någon dag längre fram så kanske de blir bra igen. Men just nu måste jag ha eb paus! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: