arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Vad händer?

Kategori: Allmänt

Jag håller på att bli galen.. 
Sllt är tillbaka.. Alla känslor är tillbaka.

Varför?? 
Jag har sett allt hört allt & nu insåg jag allt. 
Så hejdå till oss, känns som jag måste låta dig va i några dagar så jag kan släppa allt detta.. Det är svårt. 
Kommer ihåg när min vän skulle försöka släppa sin kille hue svårt de var för henne.. Hur mkt vi skrev till varandra om att hon aldrig skulle kunna släppa han & han var allt & ja. 
Idag sitter jag i samma situation & jag har ingen aning hur... 

Har bara känt mig speciell med dig du har varit helt cp rolig gosig & allt idag är allt de borta. 
Hur kan man bara göra så? 
Försvinna sådär.., 

Har helt cp damp just nu. 
Jag har sett hur du behandlar tjejerna & hur det har gått för dig. 
Såg dig med henne för några årsen idag är du tillbaka med henne.. 
Förstår varöfr du väljer henne framför mig men ljuga hela tiden. Varför ens?? Det är bara helt cp. 
Varför bara hålla på såhär.

Jag orkar inte mer jag ger upp nu.
Ni har lyckats knäcka mig grattis! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: