arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Friendship

Kategori: Allmänt

Tyckte det var ett tagsen jag skrev här så tänkte skriva av mig lite för det har hänt en mass sen jag senast skrev något här.

För det första så har jag haft fullt upp i 11 veckor på världens bästa skola. Fått vara med sötaste klassen ever (F-klassen) & fått vara med om hur det känns att jobba med fritids. 
Fått lära mig stå i ett café & lärt känna världens härligaste ungar/elever!
Fick inte fortsätta tyvärr men kommer & hälsar på! 

Sen fixade jag tillbaka min ask & blir bombad med en massa skit snack om ebba & mini ja fler med men att snacka skit om dem som står mig närmast mitt hjärta hatar jag. 
Ebba blir kränkt på så sjukt dåligt sätt, idioter som gömmer sig bakom anonymt & skriver en massa hat, men ebba är stark & bryr sig inte! 
Samt håller även på med mini & han tar allt med en nya salt & bryr sig inte heller. 
Sen kommer allt snack till mig med. 
Jag menar hallå väx upp ist för att gömma sig bakom anonym. Visa ist vem du är, för hen verkar veta allt mer än vad jag vet tydligen. 
Snackar skit om amanda, mini & ebba asså där går gränsen. 
Så för er som inte förstår det så ska jag förklara lite. 

Ebba.. 
Den tjejen har verkligen vänt på mitt liv. Lärde känna henne via mini då 2013 på nyår så ja på nyår så firar vi även vår årsfirande. För vi började prata 1/1-13 det var liksom såhär lite små ord först men sen började vi prata mer & mer. Sen blev hon tillsammans med mini igen & då fick vi ännu bättre kontakt så det har vi mini till att tacka.
Att vi möjligheten att lära känna varandra 
För vilka sjuka minnen vi har tillsammans. Vi har gått igen gråt/skratt ja allt & det känns som vi har känt varnades i år. Visst vi har haft våra bråk & så men sakta har vi alltid hittat tillbaka men det är för att ingen utav oss klarar varandra utan. Vi är så pass bra vänner. Jag kan prata med henne om allt no secrets! Vi har börjat om på nytt igen & det är jag otroligt glad för. Tycker om henne så pass mkt! Jag är så sjukt glad att jag fick lära känna henne! Världens underbaraste hjärta har hon. & allt skit hon får ta på ask är hon inte värd! Ebba jag älskar dig & är så sjukt glad att jag har dig vid min sida! 
Sen kommer vi till min lilla knasboll som jag älskar på ett sånt speciellt sätt min älsklings tjej Amanda! 
Åh jag har känt henne sen vi var små & är min bästavän idag. 
Idag har vi inte så bra kontakt som vi hade innan men jag vet var jag har henne & när vi ses så är vi som två bästavönner som måste berätta allt vi har varit med om, jag har inga hemligheter för henne inga! Vi pratar om allt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne hon är mitt hjärta! 
Vi har sjuka minne tillsammans som vi har hittat på. Vi är såna människor som inte ses på en månad & sen när vi ses så är vi så tighta som vi var innan vi delades. 
Hon accepterar mitt verkliga jag. Hur jag ser ut , vad jag är för person & visar mig kärlek hon får mig känna trygg som ingen annan får. Hon är speciell. Hon är liksom den som får mig att le på några sekunder så fort jag ser henne. 
En vän som henne hittar man VERKLIGEN inte på träd! 
hon är guld i mina ögon! Allt skit som skrivs på ask att jag inte känner henne samt att hon inte tycker on mig är så mkt bull. Vi vet var vi har varandra. 
Hon vet hur mkt jag älskar henne! 
Min ängel är hon👼 ord kan inte beskriva henne & vad vi har varit med om 
Amanda jag älskar dig till månen & tillbaka😘 
Sist men inte minst. 
Min bästavän martin.. 
Asså ja var ska man börja. För der första allt som skrivs på ask där med sluta han är VERKLIGEN inte värd der heller asså jag är så trött på det. 
Tror ingen kommer förstå mig men mini har hjälpt mig mer än någon annan har gjort. 
Jag har känt han i snart 3år! 
& bara på dem åren så står han min närmre än någon annan! 
Han har sett alla mina brister, han har sett mig ledsen, arg, glad, asså allt. 
Det som verkligen gör han toll min bästavän är att han finns där han stöttar mig. 
Han var den enda som verkligen fanns där för mig när min älskade mamma gick bort i cancer. Han var nog den enda som förstod mig då. 
Jag drog från hemmet vid nio & åkte hem till mini den kvällen, jag fick ett sms av pappa 00.50 att mamma hade farit upp till sin syster i himlen, jag blev så ledsen att jag slängde mobilen på minis mage & grät. Jag var helt knäckt den kvällen. Jag är knäckt även idag för det får inte en dag utan att jag saknar henne. 
Men han var så gullig & åkte med in till sjukhuset så jag fick säga färväl.. Vi tog bussen tillbaka till mini & han försökte få mig på bättre humör & visa mig en massa roliga klipp på det konstigaste jag någonsin sätt, 
Vi är såna vänner som går varandra på nerverna men kan inte leva utan varandra vårt band är så starkt & annorlunda. 
Utan han skulle jag inte klara mig en dag, han får mig glad så fort jag är sur eller arg så lyckats han få mig le direkt. Han känner mig bättre än vad jag känner mig själv. 
Jag kan inte ljuga för han, jag kan inte säga något förrän han bara märker att de är något fel eller att ljuger. 
Jag berättar allt för han! Ja tjejer & killar kan vara bara vänner. 
Han får mig känna mig speciell & trygg på något sätt. 
Jag älskar denna killen så otroligt mycket att ord inte kan beskriva det. 
Han är den mest jobbiga , retsticka så det skriker om det men jag kan fort inte bli arg på han. 
Han dömmer inte mig, han accepterar att detta är jag & VERKLIGEN hjälper mig! Genom eld & vatten, begar & hav. Han är allt, & ja min drivkälla.  Vänskaps kärlek på högsta nivå ! 
All kärlek till dig martin! Du är bäst!❤️
My own bora rafiki. 💕 


Varöfr jag skriver detta om dessa är för alla som håller på på ask kan lägga ner. Jag vet var jag mina babes! Så det är inte ens lönt att försöka förstöra! 

Jag har bra vänner idag! & det är inte lönt att försöka breaka det för det kommer aldrig funka. För vi är så pass starka tillsammans! Så snälla ni som skriver lägg ner snacket! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: