arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Min älskade mamma vad jag saknar dig

Kategori: Allmänt

JAG ÄLSKAR DIG. & SAKANR dig varje dag. Jag vill öppna ögonen & bara se dig vara hos oss igen som du alltid var innan, jag vill höra dig skrika på mig att jag ska städa, göra läxorna & skärpa mig. Saknar alla dina sms & samtal. 
Livet utan dig funkar men är inte samma sak. 
Jag kämpar för din skull för du vill inte se mig så som jag ser ut idag. Jag vet att du är stolt över mig hur mkt jag pressar för att nå mitt mål & hur du tittar ner på mig& tänker just nu " varför är nathalie vaken nu 02.48 när hon ska köra filip till skolan & gymma hon borde sova ist" 
Så ja mamma jag ska sova nu. 
Men det går inte en enda dag när jag inte saknar dig.!  
Jag kämpar för dig! Jag är egentligen inget utan dig. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: