arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

ebba hult

Kategori: Allmänt

Ebba.. 
Fick en fråga på ask & frågade hur mycket ebba betyder för mig svaret var att jag kunde skriva en hel bok henne & de kan jag. 
Men för att folk ska förstå så ska jag bara skriva vad ebba har gjort. 
Hon har ändrat på mig helt, hon har gjort mig till en bättre människa har verkligen funnits där för mig verkligen visar hur mycket jag betyder för henne utan henne hade jag inte varit så stark som jag är. Hade aldrig klarat mig såhär långt för denna tjejen förstår mig känner hur jag mår verkligen lyssnar på de man har och säga. 
Har känt henne i lite mer i ett år vi träffades första gången nyår 2012 hemma hos mini första januari 2012 första snacket & sen dagen började vi prata. Vi blev vänner på Facebook efter bara några dagar & sen började vi skriva på kik varje dag & sen på sms. När jag åkte till Stockholm så lyssnade hon på mig & vi pratade i timmar på kik. Berättade alla våra problem för varandra. Vi ställde upp för varandra hela tiden trots att vi var 6 timmar ifrån varandra. När jag åkte till Tanzania skev vi varje dag så fort jag hade internet de var liksom direkt när vi hade internet så skrev vi. Sommaren bodde hon hos mig för hon jobbade för pappa. & det var då jag insåg att jag hade världens finaste vän framför mig. Vi började umgås mer & mer & vi började bli nära vänner. 
Idag är vi 10min med cykel från varandra & hon är min andra halva min syster min bästavän mitt hjärta hon är allt & lite till. 
Hon har vänt min värld upp & ner. Verkligen visat att hon är en vän som är värd guld. 
Min födelsedag iår var skit! Inte alls så som jag ville ha den men då kommer ebba till mig & får mig på bättre humör jag är så otroligt tacksam att jag har henne i mitt liv. 
Men som sagt kunde verkligen skriva en hel bok om henne. 
Men hon har ändrat på mig & jag älskar henne till månen & tillbaka, hon gör mig glad vi har alltid roligt kommer alltid på en masa knasigheter, visst vi har haft våra små tjafs men vi fixar de för vi kan inte bråka för vi klarar inte oss utan varandra, vi bygger bara upp vår vänskap mer & mer.
Kan berätta allt för henne & hon lyssnar & vi kan verkligen aldrig bara ledsna när vi är för vi gör varandra på bättre humör se henne gråta är som ett spruket hjärta i tusen biter hemskt! 
Ebba jag älskar dig jag är så glad att jag fick lära känna dig & verkligen vara din vän & träffa dig på nyår du har förändrat mig till något bättre de är som mamma såg dig komma & visste att du skulle via över mig & finnas där no mather what. Du är min lilla ängel. 
Du & jag hand i hand för alltid för de är något jag kommer lova dig. Jag kommer aldrig släppa din hand. Jag kommer alltid finnas där för dig. Du är min halva min syster min bästavän mitt hjärta tack för allt du har gjort min ängel 👼❤️








Älskar dig mest av allt ebba Hult ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: