arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

VARFÖR?

Kategori: Allmänt

Är han verklig eller är allt påhitt?

när jag var yngre så hade jag en tro på något men visste inte vad de var förrän mamma började ta med mig till krykan, hon sa att de fanns något som hette GUD , först tänkte jag hon har blivit knäpp i huvudet eller bara tappat de totalt ,, tänkte de finns inget som heter GUD
men efter fler tjat på mig så bestämmde jag mig för att tro på de mamma sa.. så fick min första bibeln när jag var 6år på barntimmarna.
bestämde mig för att döpas på FN 2007 och bestämde där att ta emot GUD i mitt liv.

idag är jag helt emot han, har tappat tron totalt.
för jag vågar inte tro på någon som gör såhär mot mig
hur mkt jag än ber till han hur mycket jag försökte hindra mammas bortgång så bestämde han att ta hennes liv, den viktigaste personen i mitt liv.
innan han tog mamma från mig så tog han 4 andra från mig..
mina fina vänner victor & anders sen min fina lena och innan alla dem lovisa.. till sist så tog du mamma från mig, även felicia..

VARFÖR FRÅGAR JAG DIG?
jag förstår inte varför...
du kunde hjälpt dem men ist bestämmer du för ta deras liv och ta hem dem till dig, vad ska de hjälpa mig mer än att jag ska må dåligt varje dag!?

jag vill ha svar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: