arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Vem ska man egentligen våga lita på?

Kategori: Allmänt

Du säger att jag ska skita i personen men sen själv så skriver du till den. Jag förstår inte hur de går ihop? 
Hur man har kunnat lita på dig innan & allt du har sagt har de bara varit en lögn eller du har väntat på rätt tillfälle för göra såhär. 
Hur som helst de är bra att veta att man inte kan inte lita på dig längre. 

Man undrar egentligen vem man kan lita på. Jag vet att de finns en person där ute som jag vet jag kan lita på det finns ingen annan som jag verkligen vågar lita på. 
För alla verkar vara så falska.  

Har förstått nu att jag har levit en bubbla som bestått av lögner & jag har gjort samma sak tydligen.  Men de kommer ju inte från mig utan de kommer från andra & de visar ju att man kan lita på folk så mkt eller inte. 

Har insett att de finns bättre människor! Tack för mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: