arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

SKRIK!

Kategori: Allmänt

Okej nu är jag är så trött på detta!
jag har haft en stark sorg inom mig i mer än 4år men nu börjar sorgen gå över till ilska.

jag har haft en sån sorg inombords sen 2010 då året victor jönsson försvann från oss..
han var en utav mina bästavänner, han var min kärlek han var min vän och när en sån nära vän försvinner från ens liv så brister känslorna ut men mina är kvar.. victor var den som kom med leendet på läpparna varje dag man såg han och var alltid den glada personen som man sa hej till.
jag saknar han varje dag och saknar hans gosiga kramar hans sköna kommentarer som man fick, hans leende jag förstår inte hur sån hemsk sak kan hända en som bra person. förstår inte guds plan.
jag saknar dig så otroligt mycket victor , de är så tomt utan dig. du föddes som en stjärna och dog som en legend!
Victor jönson - 2010

min andra vän anders!
ååh vad jag saknar dig vännen , min lilla egna smurf,
vi båda med blått hår inget är desamma utan er, alla blev annorlunda, slutade snacka med varandra..
Ett år efter victors bortgång så försvinner du oxå
men du ska veta att du är evigt saknad av oss alla.
Anders du var en sån otroligt rolig person, fick mig alltid att skratta och le, men även du var såå otroligt stark .. saknar er pojkar.
må er vila i frid och rocka loss bland alla andra stjärnor , hälsa michalel jackosn från mig !
Anders Klinteberg - 2011

har även en annan saknad efter dig lena, jag saknar dina små söta kort, har känt dig hela mitt liv, min fina dagisfröken och en sån nära vän till familjen och speciellt mamma.
varje år på födelsedagarna fick jag alltid ett kort ifrån dig.
Grattis Nathalie på födlesedagen / LENA , dem orden betydde så mkt för en.
jag kommer ihåg på din begravning så sa jag till mamma, men mamma vem ska nu skriva kort till mig på min födelsedag. åh du var så fin lena. jag saknar dig.
LENA - 2012

åh så kommer jag till den största saknaden av alla.
min älskade mamma, åh vad jag saknar dig de är så svårt att leva utan dig men jag lever fort.
jag har varit så tom i 3 år innan och sen nu så försvinner du oxå från mig så varit i tom i 4år nu.
jag kämpar och kämpar men ser inget ljus jag vet inte vart jag ska ta vägen längre.
jag säger till alla att jag mår bra jag till och me ljuger och säger att allt är bra när allt är skit!
sanningen är att jag inte mår bra någonstans jag klarar inte detta utan dig, jag vill verkligen inte tro att de är sant, men de finns inget jag kan göra, hade jag kunnat göra något hade jag spolat tillbaka tiden flera år tillbaka och ändra på allt, varit mer med dig och betett mig så som jag har gjort men gjort är gjort och jag kan inte ändra på det.
ååh mamma jag saknar ditt skratt dina skämt, dina kakor kanelbullar , dina tips dina råd, allt! du var den jag ringde till när jag mådde som sämst den jag pratade med om allt, du dömde inte mig, du förstod mig du är den enda som verkligen gör det med.
saknar dina sms dina samtal . dina pussar på min panna när jag var ledsen och dina mysiga kramar och dina godnatt skämt.
jag kan inte skriva hur mkr jag saknar dig, men jag är glad att du slipper lida mer. 8års kämpande mot cancer klarade du. jag är så otroligt stolt över dig min ängel, jag vet att du är med mig och verkligen är med mig alla dagar.
glömmer aldrig den dagen du bara hade några timmar kvar och jag kommer in på rummet och tar din hand och säger " hej mamma jag är här, jag vill att du ska lyssna på min röst nu noga, du är min hjälte, jag vill att du ska må bra, ..." du är så svag men du öppnar båda ögonen mot mig och ler sen slocknar ögonen igen, men du kramar min hand och jag förstod att du lyssnade, jag vet att du hörde mig säga JAG ÄLSKAR DIG!
glömmer aldrig dagen din begravning var då jag fick se dig, jag fick se grenen falla och känna din hand på min arm, jag blev kall och ledsen men jag förstod att de var du.
du är mitt allt mitt hjärta jag saknar dig så de gör ont men jag lever för dig nu.
MIN ÄLSKADE MAMMA - 2013


och min älskade vän flisa som jag saknar dig var hos dig senast förra veckan de var så vackert alla blommor alla minnen och bilder kom upp.
du kommer förevigt vara inom mig.
älskar dig gumman ta hand om alla min underbara där uppe vi ses en dag oxå.
FELICIA - 2013 .

sorgen är kvar men vet inte riktigt hur länge jag håller ut.
jag kämpar men får inget svar och kommer ingestans utan står fast vid samma punkt.
VILA I FRID MINA ÄLSKADE UNDERBARA ÄNGLAR VI SES SNART IGEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: