arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Falska vänner / Äkta vänner

Kategori: Allmänt

Har blivit riktigt trött på sista tiden, när de kommer till vänner..
Jag vet att jag inte har någon riktigt vän längre och de suger.

för de finns verkligen INGEN man kan lita på längre och om jag ska vara riktigt ärlig så bryr jag mig inte längre.
 
Falsk?
folk säger att jag är falsk och ljuger sprider en massa lögner och snackar skit bakom folks ryggar och allt man kan komma på om mig bara för jag ska 
må dåligt, men liksom har ni tänkt på varför man gör det? varför man snackar skit om en? jo för de kommer från andra folk som säger det till er direkt och de bara bevisar på att man inte kan lita på den personen man säger de till och klart som fan man blir ledsen!
För man inte är modig själv och kunna säga de än till den personen så säger man de till en som är nära en och ber den hålla käften om detta så länge så man själv kan samla mod och säga det, men ikke så nikke nejnej då går den personen man säger de till som man bad hålla tyst om detta och säger de till själva personen. 
& de är då allt kaos börjar.
& här säger man jag är falsk för jag inte kan riktigt kan våga stå upp för mmig själv. 
men har ni tänkt på en annan sak oxå?
FALSK är man om man utnyttjar en person oxå och ni har inte tänkt på det? 
folk tror att jag inte märker på dem som utnttjar en, men där har dem så fel!
jag har märkt de hela tiden... amen nathalie är över 20år hon kan handla på systemet åt oss hon kan köra oss överallt utan att vi betalar bensinen till henne, vi bara åker runt med henne och chillar livet liksom, 
vi skriver till nathalie bara när hon har bilen eller pengar eller om hon kan köpa till oss. 
hur kul är det liksom. 
Fy helvete säger jag nu! 
DET ÄR SÅ SLUT NU
ni tänker inte alls på att ni sårar mig heller utan bara för man är glad så är allt okej så vi fort utnyttja nathalie lite till för hon kommer göra det ändå för hon är snäll. 
det är lixsom sms som Vad gör du ? har du bilen? 
hej nathalie kan du hämta oss ikväll, kan du köra oss dit. blabla 
& kan man inte så bara slutar ni skriva om man inte har bilen nej då är man inte viktig längre eller om man inte kan köra. 
nej men då skiter vi i natta.
och jag har varit riktigt godfast vid detta och tänkt att detta inte är sant för 5öre, men jag hade så fel för jag är så blind och tror på llt ni säger. 
men allt de är slut nu ni kan dra åt helevete och aldrig höra av er mer till mig förrän ni kan vara riktigta vänner och kunna träffa mig ifall jag inte har en äcklig bil eller bara för utnyttjadens skull! 
för jag har insett att jag bara har falska vänner och alla ni kan nu. 

och om jag ska var ärlig så trode jag verkligen inte detta om er, folk som man har berättat saker för och man trott man kan lita på har bara varit en stor lögn. 
jag har levt i en lögn i hela mitt liv! 
FYFAN FÖR ER & HEJDÅ
för de finns inget som heter äkta vänskap eller så mkt som bästavän. 


 
 
ÄKTA
jag trodde äkta vänskap var man förlitade sig på personer och som man kunde berätta allt för och kunna träffa utan något tjat om bil pengar eller dricka.. 
trodde äkta vänskap var när man stod varandra riktigt nära utan lögner, svek, skitsnack,
man gjorde allt med, man slapp oroa sig för att bli utnyttjad 
för äkta vänskap är när en person skiter i hur du ser ut om man har bil eller inte , men jag kan säga rent ut att jag har fått känna på äkta vänskap för jag har levt i en lögn. 
äkta vänskap äkta vän 
är där för en i alla lägen , finns där ringer dig om man mår dålig eller om man har tråkigt man pratar i flera timmar. 

jag levt med en lögn sen jag var 7år. 

jag har haft en bästavän och den vänskapen som jag hade med personen den straka vänskapen är inte kvar.
& jag saknar personen och vänskapen så otroligt mkt då mådde man bäst med personen. 

jag ser hur folk skriver hur skoj dem har med sina vänner, hur mycket dem betyder för en och verkligen finns där alla dagar i veckan och bryr sig verkligen inte om dem har bil pengar eller dricka och jag blir så avundsjuk på dem och ser att dem har en bästavän och så fina vänner och man blir så glad för deras skull och önskade att man oxå hade den kärleken till vänskap!

Kommentarer

  • konstig säger:

    haha sedan finns det skillnader från personer till personer, komma med bortförklaringar osv? det ska väl du iallafall känna till? men sedan när det väl gäller så wow. då var det något helt annat som ändrades på listan? can u feel this feeling?

    2014-05-30 | 11:46:46

Kommentera inlägget här: