arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Let me meet you again.

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt var jag ska börja någonstans.. 

Hela detta är så fel! Detta händer liksom inte, men samtidigt så är jag glad för din skull. Jag känner bara konstigt att de inte är mamma som står vid din sida. Utan att de är någon annan som tar hennes plats. Känns som jag kommer glömma bort henne. 
Cancer tog henne från oss annars hade vi levt bästa livet någonsin. Du & mamma jag & Hanna. Inget skulle blivit fel. 
Asså. De är 21 månader sen allt hände.. Det suger verkligen går inte en enda dag jag inte saknar dig. De gör så ont i mitt hjärta. 
Men varje dag så kämpar jag igenom smärtan. 
Vet att du tittar på mig & skakar på huvudet om något går fel & säger till dig själv " nu var nathalie i farten igen." 

SAKANR DIG MAMMA! ❤️
Vi ska ses snart igen & då ska jag berätta för dig hur mkt jag saknar dig !! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: