arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Allvarligt.

Kategori: Allmänt

Allvarligt så hatar jag typ mig själv. 
För jag gör så som jag gör, jag kollar igenom bilder videos gråter & börjar tänka på allt. 

Folk kommer tycka jag är dum nu för jag lägger ut denna. Men hon är så fin❤️ 
Jag saknar henne allra för mycket. 
Jag vet att jag ska komma ihåg den andra mamman.. Den friska men jag kan ärligt säga att det är inte lätt att minnas den glada mamman när man bara såg denna kvinnan.. Den kvinnan som tog över helt. Sitter med tårar i ögonen nu men mest bara för du är så saknad & vacker. Jag älskar dig. Jag ångrar att jag inte sa det ofta nog till dig. Men jag hade alltid den inställningen att du skulle klara dig för alla jag kände, var liksom " din mamma kommer klara sig tänk inte på det mer, det är Kinna vi pratar om hon är stark" sen kom den kvällen jag inte trodde skulle komma, den kvällen jag fick ta förväl av dig. 
Tänker jag idag. Jag klarar mig egentligen inte utan dig men jag försöker.. Jag är stark för din skull. För du vill inte att jag ska vara så som jag är. 
Du vill se den andra sidan av mig. 
Jag älskar dig förevigt mamma❤️
En annan sak jag saknar är allt detta & gamla minnen... Saknar min finaste vän som jag aldrig mer kommer få se. 
Jag är stolt över mig själv om hur långt jag har kommit. 
Jag ångrar saker jag sagt, ångrar saker jag sett. 
Men jag kämpar, men det är en lång väg kvar att kämpa efter sitt mål. 

Älskar denna tjejen, Amanda har funnits i nästan hela mitt liv, har verkligen stort hjärta & en stor plats i mitt hjärta den är tagen ingen annan kan ta den. En dag med henne förändrar ens värld totalt. 

Den här gubbstrutten oj vad han kan göra en arg men ändå är han den som gör mig glad & skrattar nästan varje gång. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan han. My own bora rafiki det är en sak han alltid kommer att va, hur många ggr vi än bråkar eller är vänner så kommer han alltid vara det!

Hon hära tjejen är hur galen som helst. Hon är den mest trögaste, knäppaste tjejen jag har träffat. Men jag älskar henne. Hon är någon jag måste käfta med vet inte varför men det är bara så. Vi måste reta varandra! Men så är det när man är syskon. 


Den här sporten är det jag lever för! 

- det finns så mkt i livet som gör att man klarar dagen men ändå så mkt som gör tt man hatar sig själv. 
Jag HATAR CANCER! Jag hatar folk som kör fort & inte tänker på vad de lämnar kvar.. 
Ni är evigt saknade. 

Victor du saknas här.. ❤️ 

Måste sluta kolla igenom sånt här för det gör inte det bättre. 
Men som jag saknar er! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: