arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Jag är jag!

Kategori: Allmänt

ASSSÅÅÅ DAMMMPPP!!! 
Gaaaah vet inte hur jag ska börja detta inlägg!!! 
Men faaaaan typ... Gaaaah arg!

Det var fan inte jag som valde detta ändå är det jag som får skiten! 
Det var du & inte jag! 
Fattar inte hur du kunde vara så dum & lita på vad dem sa ist för mig men där insåg jag vad du tyckte om om mig & att du tror på rykten. Jag vet ju var jag står någonsatans!
Men fuck off med detta.
Helt seriöst! Jag får fan damp!!! 

Alla klagar på något med mig men nu är de fan ta mig nog! 
Detta är jag. 
1. Jag är den jag är. 
2. Jag saknar min mamma något otroligt mycket 
3. Jag försöker leva utan henne 
4. Jag har få människor jag litar på.
5. Jag har min pappas kroppsform & mammas utseende!
6. Jag var nöjd över mig själv tills alla börja kränka en med vikten. 
7. Jag älskar gymnastiken överallt. 
8. Kan bo i liviushallen 
9. Mår bäst däääär. 
10. Jag orkar inte mer. 
Jag försöker kämpa med min vikt men de är inte lätt. 
Har vägt över 98kg idag väger jag 76kg & jag är stolt över det. 
Mitt mål är 65kg men jag kommer ALDRIG kunna bli såhär jätte smal som alla vill.

Nej nu ska jag sova! Godnatt 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: