arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Min fina vän

Kategori: Allmänt

Åh vad jag älskar denna flicka assåå, hon har något extra som ingen har!
Känt henne nästan hela mitt liv sen jag flyttade till öllsjö. Vilket var år 1999. 
Vi började umgås via oliver / Melinda dem små sötsakerna. 
Vi började umgås mer och mer blev goda vänner. 
jag tror hade det inte varit för oliver & Melinda hade jag aldrig fått en sån bra vän som jag har idag. 
Du är ingen som utnyttjar en för att åka bil hela tiden, du dömer inte mig för hur jag ser ut, du klagar inte på min vikt, utan du har accepterat att jag är jag. 
Har säkert tusen minnen med dig. 
Vä, Tollarp, William, sommaren 2013, vinter asså ja en massa. 
Du har alltid funnits där för mig ALLTID. 
Du visade att du brydde dig & skippade skolan & åkte på begravningen för mamma. Du anar inte hur mycket det betydde för mig. 
Vi kan hitta på såna sjuka ider asså. 
En sak som jag verkligen tycker om hos dig är ditt skratt, vet inte varför heller men de är något som gör en glad. 
Är man arg/ledsen så är det liksom bara skicka iväg ett sms & du gör redan en glad. 
Du betyder så otroligt mycket för mig! Du bestämmde dig för att bli en bonde så du sökte till Önnestad för du har alltid varit en liten bonde i dig men mest för du älskar 🚜 
Idag är vi delade på olika ställen du är i Önnestad & jag är i vennestad. 
Vi pratar jätte sällan men försöker så gott vi kan för att hålla kontakten. Men det är en sak som är bra med dig & de är att du aldrig blir sur för små saker. 
Det kan gå månader utan att vi snackar men när vi väl gör det så har vi tusen saker att prata om. 
Amanda du är den bästa som verkligen finns. 
Är inget utan dig & då menar jag verkligen inget. 
Din familj är sååå härlig! Varje gång man kommer till dig så är det alltid glada miner 😊. 
Kan inte beskriva allt, men du är bäst! 
Min lilla galna Amandapanda! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: