arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Om man kunde spola tillbaka tiden

Kategori: Allmänt

Ja.. Hej alla finisar.. 
Satt & funderade lite på grejer som har hänt i mitt liv nu den senaste tiden.. 
Saker som jag kunde gjort annorlunda, bättre, saker som jag saknar .. 
Så om man hade kunnat spola tillbaka till visa tillfällen..
Tex. 
Gymnasiet - så skulle jag valt rätt linje för mig & haft ett jobb idag som jag hade tyckt om. 
Sjukdomen - då hade kanske mamma fort varit i livet. 
Omgivningen - hade kanske varit bättre. 

Det finns mkt man skulle vilja spola tillbaka tiden till. 
Kan erkänna en sak mina fina läsare att de finns två grejer som jag saknar.. 

Det ena är något som jag inte kan förstå riktigt men JA.. Saknar dagarna, saknar skrattet & alla galna minnen.. Men det kommer bara vara historia mu känns det som. Vi hade gjort så mkt skit tillsamman alla minnen assåå alla galna kvällar allt man kan komma på. 
Saknar dig & saknar det. 
Men det som har hänt har hänt & de är tråkigt men jaja. Jag får leva ned det. 
Men jag är alltid här om det är något kommer alltid finnas för dig & kommer alltid att älska dig för den du är! 

Den andra saken som jag saknar är 
Alla ni fina ! Anders idag är det 3 år sen & jag saknar dig! Men jag vet att du har det bra där & vakar över oss alla. 
Victor du är sååå saknad inget är desamma utan dig. 
Mamma jag är inget utan dig är så svag ledsen för ingenting men jag försöker iafll 
Åh min fina Felicia som jag saknar dig. Du gjorde mina dagar, kommer snart & besöker dig.. 
Alla andra Mirjam, lena, Lovisa. Skrållan,  Thoren, Mimmi. Ni är saknade. 

Jag vill fortsätta skriva men tårarna rinner ner & kommer somna. Men ni är mina änglar som tittar ner efter mig & alla andra. 👼
I love you! 

Godnatt 😴




Kommentarer


Kommentera inlägget här: