arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Vet inte hur jag mår?

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 

Vaknade upp hos stoffe vid kvart i sju tog bussen vid 07.20 drog till praon var sjukt kul. Älskar barnen där! 
Vi var i skogen först i regnet & sen lekte vi ute & på fritids så ritade vi inne. 
Då satt jag & ritade av en massa Disney figurer som satt på andra sidan utegården mellan fönsterena & de tyckte barnen var kul.
Slutade lite försent idag men jaja åkte till stan & träffade fina alexandra & åkte på möte . 
Åkte hem & la mig i sängen . 
Började skaka & kunde knappt äta .. Helt sjukt var det. 
Mår väll sådär.. Vet inte vad jag ska tycka längre. 

Sommar snart så kommer väll se vad morgon dagen har att bjuda på hoppas på att jag mår lite bättre då. 
Puss på er alla 😘 



Den blev aldrig klar xD.
Vet inte hur jag mår längre allt är bara upp & ner.. 😔😳

Kommentarer


Kommentera inlägget här: